Kvällsmys

Nu är klockan snart halv 10 och nu sover äntligen hjärtat. Han har varit på så himla roligt humör ikväll, bara skrattat och haft roligt.
Hans mormor och morfar var här en sväng. De kom med fika och julmust. Finaste föräldrarna! ( förutom vi då)
Snacka och hade det bara trevligt. Nu sitter jag och lyssnar på musik och bara njuter! Ska nog ta mig en dusch också.



Älskar mystofflorna som jag fick av älskling för ett tag sen. Hur mysiga som helst, och bara för att dem är rosa så känns dem ännu skönare.
Längtar tills nästa tatuering btw. Dock kommer det nog ta tid innan benet är klart :/ Nått att se fram emot iofs.

Ser fram emot morgondagen, först träff med Tony sen Idol hos Ida. Bra fredag och bra start på helgen.
Good Night!


Kommentarer
Postat av: Ema

sv: ska göret döh ;) du kanske kan hitta dig nåt vetja! jag har bara lagt ut min balklänning än så länge och den är du nog inte så intresserad av va? ;D haha

2010-11-04 @ 23:04:42
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0