Lillen vill inte sova

Har varit hos svärmor och firat henne, på hennes födelsedag ikväll.
Trevligt, mysigt och gott med fika.

När vi åkte hem somnade Leon i bilen och då tänkte vi " då har vi det gjort för kvällen". När vi kommer hem vaknar han och är pigg som en lärka. Haha. Så han fick ligga i vår stora säng medans jag låg och kolla på Bonde söker fru.
Han låg där, lekte, sjöng och skrattade.

Inte ett dugg trött, superglad!
Åh min älskling. Tur att du är så snäll.



Tackar Libero för deras paket också. Roligt med lite babypaket.
Nu ligger han i sin säng och lyssar på nya skivan han fick i liberopaketet.



Myser i mammas morgonrock.



haha. Sötisen. Undrar om han inte kan sova snart? De är ju Hells kitchen vid 22:00.
Älskling springer in till honom medans jag bloggar.

Ikväll hade vi lite mys med varma baguetter och cola. Åh, de var gott :)
Ser inte fram emot att Älskling ska åka så långt på fredag då de är skitväder :( Kommer va så OROLIG!

Nu ska jag kika in till Leon.


Kommentarer
Postat av: Love Oliwers mamma

Hej!



Jaaa herregud hela 7 månader äldre än din söta plutt!

Va sjuk fort tiden går :P

Kram Love

2010-11-25 @ 08:33:00
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: Tova

Åhh jag vill också jobba på Frödinge, haha! vilken lyx... fast farligt också ;P



Så söt lille Leon är som vanligt! Härlig kalufs han har :)

2010-11-25 @ 17:03:55
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0