Mys med regn!

Inatt låg jag ihopkurrad intill min älskling och bara lyssnade på regnet och blåsten. Det var så mysigt, ville nästan inte somna. Det regna hela natten och det regnar fortfarande, de flesta persiennerna är nerdragna så lägenheten är ganska mörk förutom alla myslampor.

Älskar sånna här dagar ibland, idag hade jag ju inget planerat heller. Nu ligger Leon i sin säng och sover, satt på hans skiva så han kan ligga och lyssna på den.



SÅ mysigt med lampor! Den här lampan köpte vi faktiskt i helgen, den är ju egentligen en adventslampa men jag fuska lite och satt upp den nu.

Ikväll ska jag träffa Minna lite, hon ska komma hit. Får se om vi drar en rulle eller gör nått annat.

Förresten! Igår fick jag äntligen motivationen att bli nyttigare och motionera mer!
Jag läste ett år gammalt inlägg i bloggen där jag avslöjat mitt midjemått innan graviditeten.
Det ska jag ha TILLBAKA! Så istället för att säga " på måndag börjar jag" som jag alltid säger så säger jag " jag börjar NU!"

Ser jag verkligen fram emot, vill se ett resultat!
Kilona skiter jag i nu, de har jag redan gått ner för länge sen och mer därtill. Nu är det formen det gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0