Ny vecka

Måndag och det är ny vecka, imorn börjar Alexander jobbet igen. Buhu!
På fredag ska Minna sova här då Alexander ska iväg på jobb i katrineholm.

Idag har vi varit lata hela dagen. Tråkiga väder, vi bestämde igår att vi skulle ta en promenad idag men så har det ju regnat hela dagen.
Hoppas de blir bättre i veckan.

Dagens träning:



Träna i Leons rum idag. HELT OSTÖRT!
Det var skönt! Får bli ett pass för armarna imorn el på onsdag.
Så kul att träna! Önskar jag hade tid att träna på gym. Inte nautilus igen, där har jag redan varit i 2 år nästan.
Nu vill jag testa nått annat.

Skulle gärna vilja köra lite kampsport men det kör ihop sig lite då Alexander har träning på just kampsport 3 ggr i veckan. Båda kan ju inte träna samtidigt haha. Vanlig styrketräning är iofs också rätt kul.

Har spring i benen, men kan inte ut o springa direkt. :( Min kondition behöver förbättras SO BAD!

Aja nog om träning. Leon sover sen kl 8 och nu misstänker vi att det börjar komma yttligare några tänder.
Han har gnällt mkt idag stackarn. kan inte alla tänder komma så han slipper de sen haha.


Nu sängen!


Kommentarer
Postat av: Evelina - Mamma till Meja Lee <3

Haha jaa, jag menar det! Att de aldrig går ur tiden. Alla affärer har de. Tycker de har varit länge och MYCKET nu.

2010-11-23 @ 12:04:11
URL: http://loon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0