trevlig dag på stan

Är ganska nyss hemkommen från en dag på stan med Malin.
Först var jag och Leon på ÖF, massa barn att leka med.
Och vet ni vad? de försvunna vantarna till Leon har jag hittat! På ÖF! Gissa om jag blev glad, älska ju de vantarna.

Sen mötte jag upp Klingan, vi drog till Sahara och tog en fika. Morotskaka med Coca Cola MUUUMMS!
Sen passa vi på och kolla runt lite på stan också.



Fina Malin :)

Jag köpte lite kläder till Leon på Lindex.



2 bodys och ett par byxor. och när jag kom hem kom jag på att jag hade likadana byxor fast med märket Lundmyr OCH kvittot till kläderna flög ju iväg på stan. YES! Aja, bra o ha.



Och såhär såg jag ut...
var en jättetrevlig dag idag, har ju inte setts på typ ett år eller nått. Så det måste bli oftare!

Ikväll ska nog Leons mormor och morfar komma. Vilken tid vet jag inte.

Imorn ska jag träffa Tony, också skitlänge sen!
På kvällen blir det Idol och Moff hos Ida! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0