Trött på smärtan

Usch så trött jag är på min huvudvärk, nu vill jag VERKLIGEN att den ska försvinna och som salt i såren så har jag fått nån ischiasvärk eller nått i låret.

NÄ inte klaga, de kommer man inte långt på.
Jag har varit dålig på att uppdatera hela veckan. Förlåt, men när Jonzi tagit pappaledighet en hel vecka så vill man inte sitta framför datorn direkt.



I förrgår kom det foton som jag framkalla i söndags. Så de åkte in i den nya ramen. Så fint ju ?!
Hela familjen <3

Vad ska ni göra idag? Det är ju hemskt tråkigt väder.
Vi ska nog bara åka och handla, jag ska hämta ut ett paket. Mysa och ta det lugnt.

Förresten så har jag blivit ganska duktig!
Jag har blåst upp min stora pilatesboll, så jag har gjort en del övningar.
Den är tydligen inte bara nyttig, den är rolig också.



Oj vad de har lekt med den. Leon jagar den när han sitter i gåstolen. Så gör han pruttljud på den. Sötis!
Mammas sötaste!

Nu blir det disk....


Kommentarer
Postat av: Micha

Jättefin ram! :)

2010-11-19 @ 14:05:19
URL: http://colourslide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0