white chocolate!

Lillfisen sover, skönt. Han har varit vaken sen kl 2 idag.
Jag testa ju att göra egen mat till Leon idag.

Vi åt potatismos och ungstekt falukorv, jag åt veg.korv. Och Leon fick egen potatismos med grönsaker ( morot, palsternacka och purjolök) och kokt falukorv. Var inte fy skam men han va lite sådär. Inte lika gott som burkmat inte!

Imorn blir det nog ris och kyckling för grabben. Intressant.
Försökte ikväll med välling också. Han hatar de verkligen, så fort han ser flaskan blir han vansinnig...

Åt precis 2 rutor av Vinter vit chokladen från marabou!


Har ni testat den?
Jag tyckte den var helt ok, faktiskt! Dock så kan man bara ta några bitar annars blir det för mkt.
Inte som vanlig choklad som jag kan äta en hel kaka av på en gång.

Om man ska beställa lite från Nelly.com ikväll? Hmm...
Fick ju faktiskt lite rabatt där. Hittat lite fräsha grejer. Återstår att se!

Nu mysa med min karl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0