Avklarat

Leon ligger och sjunger på en filt på golvet. Massa leksaker att leka med!
Jag har varit hos läkaren idag det gick väl bra.

De kolla mina reflexer och tog blodprover. Proverna får jag veta nästa vecka. Blodtrycket var lågt fast ändå bra.
Så då måste det vara järnbrist jag har som gör att jag har sån huvudvärk. Tog en tablett förut för huvudvärken men den har inte försvunnit...än.

Packat klart Leons väska eftersom vi inte kommer va hemma förens imornkväll.
Kommer glömma nånting det vet jag! haha.






Leon just nu!

Kan ju iofs skriva en 6 månaderslista
Leon har st 4 i blöjor ( sen 1 månad el mer tillbaka)
Har st 74 i kläder och några 70.
Han står stadigt och sitter helt själv utan stöd.
Kan gå om man håller honom i händerna ( ASDUKTIG)
Har 2 tänder (1.5 månad tillbaka)
Tar nappen helt själv hela tiden, tar den när han tappar den osv.
Pratar/sjunger/gapskrattar ja allt gör han.
Tittar man bort en sekund så hittar han på hyss, igår när jag titta bort 1 minut så hade han fått tag på burk med fiskmat, haft ut den över hela tvrumsgolvet haha. Gissa om de lukta gott då.
Tar tag i kissen och sliter i honom haha.
Sover ungefär 2 timmar under dagen ( från då han går upp på morgonen till han lägger sig på kvällen.)
Sover från 20.00-9.00 ungefär. Vaknar för mat 3 ggr.
När han badar bara PLASKAR han som en galning haha. Helt crazy. Han älskar att bada.
Vad mer?
Finns massor att berätta haha.

Nu ska jag försöka fördriva tiden genom att leka med gossen.



Såhär sover Virus på nätterna








Kommentarer
Postat av: W - ung 3barnsmamma & Fotograf

kan du inte ta en bild när han sitter själv? så gulligt tycker jag när dem små lärt sig sitta. :)



Jaså? vart bor du då?? det låter faktiskt jävligt skumt! tycker det borde vara lika i alla städer.

vilken tur vi har då som bor här haha, hade nog inte pallat annars.



kram

2010-10-22 @ 21:37:03
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Lina

halkar in Åh vilken fin blogg du har :) Hoppas det är OK att jag lägger till den bland mina favoriter? :p



Var gärna med i tävlingen på min blogg, där du kan vinna ett presentkort på 300 kr hos SUMOpix.com - kanske en canvastavla eller ett personlig förstoring, som du kan ge bort i julklapp?



Ha en underbar kväll! Kram L

2010-10-23 @ 19:52:41
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0