frosta

Fan va tråkigt de är att frosta av frysen!
Tar ju ett par timmar också... Suck. Älskling är ju hemma så vi hjälps åt.

Idag ska vi ner en sväng på stan, jag ska kolla om de finns soltider. Är ju så blek dessa tider!
Sen ska vi till banken.

Leon var INTE lätt att få i säng igår, han bara grät och grät. Men jag gav inte upp.
Så jag satt brevid honom och klappa och lugna. Till sist somnade han. Idag när jag skulle lägga honom i sängen för lite lunchsömn så grät han en skvätt men de tog inte så lång tid tills han somna. Hoppas han vänjer sig snart så han inte behöver gråta varje gång man lägger honom.



Köpte ju lite nytt på IKEA till Leons rum i helgen. Såhär ser halva Leons rum ut.



Skulle ju helst vilja ha andra tapeter men de är ingen idé att tapetera om nu. Gör de när vi flyttar till ett hus istället. Plus att han kommer säkert kladda på tapeterna sen haha.

Idag har jag såndär jobbig huvudvärk igen :/ Så fort jag ställer mig upp eller böjer mig ner så känns det som om huvudet ska sprängas. Inte skönt!

HAHA! Måste bara säga en sak! Jonzi märker aldrig när jag har smink på mig MEN idag när jag hade på mig mitt nya läppstift/gloss eller va man kan kalla det så såg han det direkt! När jag skriver läppstift så menar jag inte knallrött eller så haha, de är typ samma färg som läpparna fast lite mörkare.

Näe, nu ska jag fortsätta med frysen så vi kan åka sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0