Jäkla förkylning

Usch, vilken förkylning vi har åkt på.
Nu är hela familjen sjuk. Leon är väl mest sjuk. Idag har han mest varit ledsen och gnällig och inatt hade vi vår FÖRSTA jobbiga natt med Leon.

Första natten sen han föddes som han haft oss vakna. Dock inte så länge, en timme sammanlagt kanske.
Stackars plutt. Vi fick sovmorgon iaf.

Idag har jag ändå varit "sjukt" duktig för o va sjuk.
Åkte till apoteket och köpte saker till pluttens näsa, sen öb för o köpa lite skurmedel m.m.
Kom hem, tog en promenad med Leon så han skulle få lite frisk luft.
Hem och städa. Skura golv, dammsuga, diska och tvätta. Matlagningen fick älsklingen stå för idag.




Av allt vi köpte på Ullared så är det här det Leon fick ( ska få)
Lite ska han få i julklapp också. Jävligt dåligt utbud på pojkkläder så de fanns inte.
Hitta INGENTING! Så jag ska ner på stan i veckan o kolla runt lite.





Leon sitter så duktigt helt själv nu. Sitter på golvet och leker med sina leksaker.
Den han leker med på bilderna köpte vi på Ullared 6+ mån.

Oj va trött jag är nu! Varit igång hela dagen så är ju inte så konstigt då.
Ikväll ska jag bara ta det lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0