Keep me satisfied!

Oj va tråkig jag är ikväll, tyvärr så har huvudvärken tagit över.
Blev en mycket sen middag ikv! Tacos kl 21:00...

Kollar på lyxfällan nu, de är ju förfan SJUKT att föräldrarna TAGIT deras barns pengar? Hur fan kan man göra så?
Bäst för dem att de betalar tillbaka. Skulle ALDRIG göra så mot Leon! Usch...

Idag var jag med Minna och tog en fika, gick runt lite på stan och hitta en behövlig sak ( hemlis)
Mycket trevligt. Imorn ska jag och älskling ner på stan, han ska klippa sig. Och jag ska också göra en sak ( förhoppningsvis om jag vågar) sen ska vi käka lite chinabuffé! Mmm...
Nu ikväll funderar jag faktiskt på om jag ska leka lite med leran men jag har ingen aning om VAD jag ska göra...
Tips? Småsaker då såklart. Kom gärna med tips!
Om ni vill så kan ni ju säga till om ni vill att jag gör nått ÅT ER! Let med know!

Bjuder på väldigt gamla bilder ikväll.





Det här är min 18 års dag, alltså lite mer än 2 år sen.Väldigt blond och väldigt full? :)
På första bilden försöker Jonzi och Edvall komma in i Jonzis städskrubb... De va en ytterst trevlig kväll!

Hade!


Kommentarer
Postat av: minna

låter som min mamma då, som snodde mina o mårtens pengar, 100 000 var.

2010-10-07 @ 22:17:44
URL: http://minnakaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0