Ny tid

Gissa om jag blev förvånad när jag vakna imorse. Klockradion stod på 7:05 och Jonzi låg kvar i sängen ( han skulle gå upp vid 6 till jobbet) Han vaknar också och säger att han försovit sig men att klockan inte ringt?

Daah! Vintertid nu ju haha, så det var ju lugnt! Måste komma ihåg att ställa om ALLA klockor.

Leon och Jag har varit uppe länge redan. Gick upp strax efter 8, vi tog oss en morgonpromenad.
Det var superskönt. Sen kom vi hem och då rocka jag lite ring hihi. Bra där! Sen åt både jag och Leon frukost.

Nu sitter vi här och har supertråkigt, älskling ringde precis och säger att han antagligen måste jobba över ett par timmar. Stackarn!



Slänger upp en video där Leon sitter och slår på sitt lilla "piano". Så söt!

Jag och Jonzi skulle kolla på Paranormal activity igår. När vi sett klart filmen så fatta vi att det var helt fel film.
Inget av det vi sett på trailern va med? Det visa sig att det var några som gjort en egen. Så jävla dåligt!

Aja. Nu måste jag hitta på nått att göra innan jag blir tokig!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Inget av det vi sett på trailern va med? Det visa sig att det var några som gjort en egen.



HAHA! Smaaart ;)

Eller förresten, var det någon som gjort en egen trailer eller en egen film? :P

2010-11-01 @ 21:00:21
URL: http://sarahsvensson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0