Orange/rosa/gult?

Godkväll mina kära läsare!
Nu sitter jag nyduschad, fräsh och nyfärgad. Jag har gjort slingor ikväll.



Blev det lyckat? Mjaaa...
Jag blev lite besviken faktiskt, att jag aldrig lär mig. Innan jag färga håret tänkte jag " hmm, ska jag verkligen? passar så bra i mörkt" men ändå gav jag mig på att göra det.

Först såg det ut som om slingorna blev orangea men nu ser de lite bättre ut. Får se hur de ser ut imorn i dagsljuset. Säkert ännu värre. Buhu. Aja ser jag ut som Pippi så får jag väl bara färga över SKITEN!

Annars då? Jo Idag har vi handlat, lagat mat, sovit och bara tagit det lugnt. Älskling var ju ledig idag.
Imorn ska jag till Öppna förskolan igen, var inte där på hela förre veckan. Dåligt!
onsdag ska jag antagligen träffa Ema, gå på stan och lite sånt skit man gör som tjej.
Och på torsdag ska jaga hem till mamma eftersom Jonzi jobbar kväll.

Så ah nästan hela veckan är uppbokad. Fredag blir det mys och helgen likaså!

Ikväll var Leon extremt gnällig. Han ville bara INTE sova. Puuh.
Övertrött liten kille, men till slut somna han.

Eftersom han har lite svårt för kött i barnmaten så fick vi ett tips av en kompis att ta varanan sked med fruktpuré och mat med kött i. Det gick ju! Så jag ska testa imorn igen. De ska gå :D Ingen brådska än men ändå.


Nä nu börjar jag bli tjött. Bilder på Pippi eller jag menar mitt hår kommer nog imorn.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Ewa - mamma till Noel

okej! allt är bara bra här, med er då+:)

2010-10-12 @ 11:58:28
URL: http://ewakarlsson.blogg.se/
Postat av: Ewa - mamma till Noel

icket, vad ska man göra där redan nu?:P

2010-10-12 @ 22:19:07
URL: http://ewakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0