polka polka

Nattinlägg.

Har tråkigt, vill inte lägga mig... än.
Så jag har skämmt bort mig ikväll. Först tog jag ett långt ensamt bad med tända ljus, badsalt och ansiktsmask.
Låg och bara njöt. Sen fixa jag lite av håret, och så målade jag om naglarna.



Ikväll blev det som jag så fint kallar det "polkanaglar". Vad tycks? Jag älskar dem faktiskt.
Ska jag göra flera gånger, var ju inte så lätt att måla högerhanden direkt eftersom jag är högerhänt men det gick.

Älskling har fixat med akvariet hela kvällen men snyggt blev det! Han prata även om att han vill ha ett nytt... Ett större. Men nu sa jag faktiskt ifrån, nu blir det inga mer akarier förens vi köpt ett hus hihi.

Och vet ni vad? Leon var HUR DUKTIG som helst förut.
Han sa inte ett ord när jag la honom förut, inte ens ett litet pip?  Han somna efter 20 minuter tror jag.
Låg och titta lite i sin säng sen sov han.

Men vällingen, den gilla han INTE! Men jag ska va envis när de gäller vällingen också.
Ska ju såklart inte tvinga i honom, men ska försöka ge honom nån sked varje dag så han förhoppningsvis lär sig att tycka om det.

Jonzi och jag ska antingen i slutet av månaden eller början av nästa åka till Ullared och då ska mamma vara barnvakt. Måste ha kläder och sen lite julklappar. Längtar... mihiiwiiw.

Nä nu får de räcka.
GODNATT




Kommentarer
Postat av: Ewa - mamma till Noel

gillar din nya design, passar ju som bra den här årstiden..

Tufft hur kunde du göra dom där strecken?? Smal pensel lr??

2010-10-11 @ 22:45:54
URL: http://ewakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0