taking it slow

Är skittrött fast jag varit vaken i flera timmar nu. Somna iofs sent inatt.
Leon är pigg dock, ska va igång hela tiden.

Igår var Ema här medans Jonzi jobbade.
Vi gick till Coop och köpte oss lite "moff" till filmerna vi titta på.
Haha, kolla på Tjenare kungen och sanning eller konsekvens xD Värsta tonårsfilmerna ju! Nostalgi på hög nivå?

Trevligt var det ju iaf!
Mamma tjata nästan hål i huvudet på mig igår att jag skulle lägga upp bilder på håret så.







Syns ju så sjukt dåligt på bilderna men får väl ta bättre bilder en annan dag.
Jag har klippt lugg för er som inte ser iaf. Funderar på o göra den kortare tillomed men är rädd att jag kommer ångra mig då.







Min sötkorv sitter i sin säng och gosar med nallarna.
Inatt sov han hela natten mellan mamma och pappa. Jag kände mig myssjuk så jag bestämde mig för att han skulle få sova hos oss.

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på. Jonzi jobbar sen igen.
Orkar egentligen inte göra nånting idag, har ont i magen.


Kommentarer
Postat av: W - ung 3barnsmamma & Fotograf

Sover han hela nätter trots att du ammar?

vissa kommentarer försvann så hann aldrig svara på ditt förra.



hennes matvanor är enorma, hon får frukost + amning, mellis + amning lunch+ amning,mellis + amning middag och kvällsmål + 160 ml välling, hon äter hur mycket som helst. =)



din grabbs då?

kram

2010-10-10 @ 12:20:10
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Tova

åhh vad han växer, såå söt ju ^^

och gud vad längesen man såg Sanning och konsekvens, hahah!

Kram

2010-10-10 @ 21:30:08
URL: http://trasslet.se
Postat av: minna

VAD SÖT HAN ÄR GULLUNGEN

2010-10-10 @ 22:16:25
URL: http://minnakaxelsson.blogg.se/
Postat av: Ema

fan vad trög jag är, såg inte ens att du hade klippt lugg när vi hängde xD fast jag tyckte att något såg annorlunda ut men det slog mig aldrig att det var luggen, haha.

2010-10-11 @ 14:52:28
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0