Waaarm!

Oj va varmt det blev, kom nyss innanför dörren. Varit nere med ALLA sopor. Måste de va så långt tid soprummet?
Sitter just nu och väntar på att kl ska bli 7 för då kommer Jonzi och hämtar upp mig efter hans jobb.
Vi ska äta kinamat! Mm gott eller hur!

Idag har jag varit på ÖP ( öppna förskolan ) igen. Lika kul som vanligt. Så länge Leon älskar det så kommer vi att gå dit. Jag tror det är bra att de får komma och träffa andra barn och en annan miljö.
Jag kom hem tidigt och då somna både jag och Leon i sängen. Det var behövligt.

Så jag har inte gjort sådär jättemycket idag. Tvättat har jag gjort och håller fortfarande på.
Sen målat naglarna.



Målat lite utanför, får jag fixa sen :) Fortfarande mobilbilder.
ÅH va jag saknar att lägga upp bilder från systemkameran! ARG!

Imorgon ska vi åka till linköping. Ska kolla på en ny bilbarnstol och lite vinterkläder.
Kanske ska kolla på en ny dator också. Sen kommer det säkert hamna lite småsaker i korgarna också hihi.
Söndag blir det middag hos mina föräldrar. Jonzi och jag ska plocka svamp en sista gång i år så mamma o pappa ska va barnvakt och laga mat.

Det ser vi fram emot, en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0