youcam

Sitter och fular mig i ett roligt camprogram. Finns massa man kan göra!





Tyckte att det passa bra med snöflingor, snön är ju säkert påväg.
Jonzi decka i sängen så jag försöker hitta på nått att göra... är ju långt kvar innan Ensam mamma söker börjar.
Kollar ni på det? haha.

Jag ska iofs bada Leon innan och natta honom. Gröt ska han få innan han somnar också.
Dock så kan jag inte göra allt det förens om typ en timme.

Idag laga jag Lasagne, en vegetarisk och en med kött. Det var gott och jag är fortfarande mätt.
Lasagnen uppskattades av älskling också.
En sak jag kolla förut, en snickers är det mer kalorier i än vad det är i en portion med lasagne. Sjukt ju!
Jag menar snickers är ju bara en liten chokladbit!

Nä nu ska jag inte sitta här och skriva om ingenting mer.


Kommentarer
Postat av: Ewa - mamma till Noel

njaaah, haha. nu när karln är borta å i samband med att han hade feber här nån kväll så har han efter det fått sova med mig i min säng nästan varje natt. Så ensamt annars..<3

2010-10-31 @ 21:37:43
URL: http://ewakarlsson.blogg.se/
Postat av: Caroline - Ellas mamma

lillan ahr hunnit bli 5 månader snart. Den 7:e galet va fort det går. kram

2010-10-31 @ 21:56:43
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: Tova

Haha. ja visst är det sjukt hur många kalorier som får plats i småå godisbitar...

Och ändå är det just Snickersen man väljer ibland, hehe :S



O ja, våra små växer så det knakar! Har ni satt Leon i nån förskole-kö än?

2010-11-01 @ 15:43:44
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0