Bad day

Usch idag är ingen bra dag känner jag.
På dåligt humör ont i skallen och ensam.

Fick en tid hos en läkare idag, angående min huvudvärk. Får konstig huvudvärk och yrsel när jag anstränger mig eller ställer mig upp. Kan bero på mitt låga blodtryck eller blodvärde. Men får hoppas de inte är allvarligare än så.

Leon är go och gla som tur är! Han får mig på bättre tankar.
Alexander jobbar till så honom kan man inte prata med heller. Men senare idag ska jag och Ema ner på stan för o gå på tjejkvällen som hålls runt om hela stan. Rabatter osv.

Har en del att göra idag, byta lakan, diska, tvätta ocht laga mat. Men jag har inte lust för nått av det.
Men de måste ju göras. Tvätta gör jag nog imorgon istället. Mamma skulle ha kommit hit och hjälpt mig att laga barnmat men nu blev de tydligen ändrade planer. Jag som hade sett fram emot dehär hela veckan...

Nu vill jag inte tråka ner hela bloggen så jag slutar skriva nu.
Hade



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0