Deppdag idag?

Jättefint väder, men jag vet inte om humöret är på topp?
Har egentligen inget att klaga på, förutom att jag och Leon kommer vara ensamma hela dagen.
Får ta mig en promenad senare kanske, alltid skönt.


Igår var Leons mormor här ( min mamma ) , tog oss en promenad, åkte till röda korset och skänkte kläder och umgicks. Var och köpte lite mer ljus också, tack mamma!
Sen åkte familjen och storhandlade när mamma åkt hem. Så nu är kylskåpet fullt igen.

Resten av dagen bestod av bus och idol. Hade jag tänkt på att de va idol igår så hade jag köpt nått onyttigt men det gjorde jag ju inte som tur va. Får vänta till helgen!



Nymålade naglar, trodde dock inte att färgen skulle vara så mörk, på flaskan var den mycket ljusare.
Aja, helt ok. Nu växer naglarna som ogräs igen.

Leon har varit så underbar dessa dagar, kan inte sluta titta på plutten.



Usch, så jag ser ut. Helt osminkad och död... Men Leon var söt!



Haha så underbart söt! Klänger på mig som en apa.

Vad har jag lyckats göra med texten nu då? kom emot nån knapp på tangentbordet haha.
Aja.

Leon sitter i gåstolen och där kan han ju inte sitta för länge.
Bye!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag tycker bilden på dig och Leon är fin :)

2010-09-08 @ 12:59:48
URL: http://colourslide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0