fix´n trix

Oj va länge Leon sov idag, till 10.45. Haha fast jag var inte bättre jag, gick upp 10.20.
Men han låg kvar o mös i sängen.

Nu har vi ätit frukost, Leon sitter i gåstolen som han är helt galen i. Dock får han inte sitta i den så länge i sträck, har hört att det inte ska va bra.
Satt uppe länge igår för jag blev på humör för att hålla på med leran.








Blev en lollipop utan "pinne", gjorde dock en med pinne också.



Haha ni som spelat nintendo 8-bitars vet ju vad det här är och för er som inte gjort det så är det dosan, fan va svår den var att göra. Skippa massa detaljer, ska göra en ny fast mkt större så det blir lättare att göra :)

Nu skriker Leon på mamma, bäst att leka!




Kommentarer
Postat av: Isabel

Haha vad coolt! Jag vill med leka med sånt! :D

2010-09-22 @ 03:28:25
URL: http://aizah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0