Första tanden

Gissa vem som fått sin första tand?
Jo Leon såklart! Han fick den igår, och man ser att en till är på G!

Han har inte gnällt speciellt mycket och han har sovit bra.
Dock så gillar han ju att bitas hihi.

Kom nyss hem, blev lite stressad.
Imorse gick vi upp redan innan 8 för vi skulle till öppna förskolan. Leon ÄLSKAR det! Sjunga och leka.
Sen gick jag och Ida och tog en fika, gick en sväng på stan. Var med älskling när han åt lunch också.
Och nu är vi hemma jag och Leon.

Skulle egentligen få lite besök nu men de blev inte så.
Så ist ska jag fixa iordning hemma, fixa ihop byrån som jag köpte till Leon igår. Och idag fick vi ett paket från akvariebutiken YEY! så kartonger överallt. Disk, tårtor och annat ska fixas också. för imorgon DÖPS Leon! :D


NU ska jag dra mig härifrån så nånting blir gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0