Haha tror jag dör av skratt...

Fick ju en väldigt onödig kommentar igår om att jag hade bristningar på benet.
Den här personen använder sig av 3 olika namn " Anna, Märta och Elin" personen verkar inte fatta att IP nummret sparas och man ser att det är samma person.

idag har personen kommenterat yttligare 3 ggr och TILLOMED kopierat min bild, ringat in mina bristningar med en röd paintpenna.


Såhär kommenterar människan
" Tkr du har lite väl häftiga humörsvängningar! Personen i sig kanske inte menade ngt illa och alla har ju faktiskt rätt att yttra sig om deras mening o tycke..."

Jag håller med! visst att man har rätt att yttra sig, vi har ju yttrandefrihet här i sverige, men betyder det då att man VERKLIGEN MÅSTE kommentera en så otroligt dum sak?
Vad vill DU få ut av dem egentligen? Och hur moget är det att klanka ner på någon egentligen?
din första kommentar " fan va bristningar du har på benet? :O " vad vill du att jag ska svara på den?

För det första så JA jag har 3 stycken, det andra som du RINGAT in med röd penna är ett blekt födelsemärke med olika pigmentförändringar hahaha och det har jag haft hela mitt liv. Du kan ju tillomed få nummret till min mamma och fråga om du inte tror mig.

Vill du fortsätta kommentera så javisst gör det då, men det är sista gången jag orkar bry mig och yttra mig.
tack o hej!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Vadå humörsvängningar? Konstigt att man blir irriterad när någon klankar ner på ens utseende? Troligen så måste den här människan göra det för att må bättre själv och det är bara sjukt sorgligt.

2010-09-01 @ 11:44:24
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Anna ( en riktig iaf ;P)

Men shit, vad finns det för människor??! Jag skulle inte vilja kamins bristningar kommenterade, ganska känsligt ämne.. Ditt ben kommer bli grymt snyggt!! Har tatueringsabstinens :( när var dopet btw?

2010-09-01 @ 11:56:50
URL: http://ludiicrous.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jaa han är gosig lille kissen :)

jaa jag menar det, människan verkar ju uppenbarligen inte ha mkt i huvudet!

2010-09-01 @ 18:03:01
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0