it huuuurts!

Förlåt för dålig uppdatering. Men datorn hade bestämt sig för att inte vilja fungera. Hela skiten full med virus, så vi fick göra en formatering. Så jag kommer inte kunna lägga in bilder på ett tag, måste hitta drivrutiner så jag kan lägga in bilderna från kameran.

Idag var vi på bvc, Leon fick sitt 5 månadersvaccin.
Usch, det var inte roligt. Men han har varit ganska glad och pigg idag ändå.
Vikt: 8.8 kg
Längd: 68 cm
Huvudomfång: 44.5 cm


Hann inte göra så mkt mer på bvc för "bvctanten" hade dubbelbokat haha.
Aja. Sen gjorde vi inte så mycket mer. Åkte hem och Leon fick sova.

För övrigt så har jag såg SJUK träningsvärk i lår,rumpa och mage. Träna igår morse.
Puuh! Mina muskler var verkligen oanvända, de märkte jag.
Såhär känner jag just nu ungefär.




Nu försöker Jonzi söva Leon, han var så gnällig och trött. Men inte vill han sova inte.
Lilla plutten, usch tyckte så synd om honom idag då han fick sina stick.
På onsdag ska jag träffa Prällen och prata om dopet. Ska visst ha dopet samtidigt som några andra (?) inte vad jag hade hoppats på men men...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0