Misslyckad?

Jag bestämde mig för att göra en kladdkaka...
Var så sjukt sugen och såg fram emot en riktigt kladdig kladdkaka...
Men vad blev det? Jo det blev en TORRKAKA ist...

Hade kladdkakan inne i ugnen knappt 10 minuter och den skulle vara inne i 20?
Nått fel jag gjorde? Haha ja antagligen men vet inte vad...

Kunde ju ha hoppats på att den skulle bli såhär



(tagen från google)

Aja, får se vad det blir av den. Om den går att äta eller inte haha.

Åh va ledsen jag blev nu, jag som va så sugen! Gud vill helt enkelt inte att jag ska vara onyttig.
Det har han rätt i i guess!


Kommentarer
Postat av: minna

tråkigt med kladdkakan du, jag vet hur de känns, när den blir torr som sockerkaka haha. men jag gjorde en häromdan som blev såååå god ;D smakade nästan som frödinges hihi

2010-09-08 @ 18:33:38
URL: http://minnakaxelsson.blogg.se/
Postat av: Haval B Aziz

Hi!..allt bra idag eller? :), hoppas det =)..Ciao

2010-09-09 @ 10:57:07
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0