Mitt hjärta

Åh stackars lilla fisen!
Leon har inte mått bra alls ikv. Han har mest gråtit och gnällt.
Fy för vaccinsprutor, tur att de är bra i slutändan. Nästa blir inte förens när han är 1 år.

För knappt en timme sen fick jag honom att äntligen somna, försökt i typ 3 timmar.
Åh tycker så synd om honom. Han ska få ligga mellan mamma och pappa inatt <3



Leon 3 dagar gammal


Leon verkar tro att jag "överger" honom idag. För så fort jag lägger ned honom eller går ifrån honom börjar han störtböla. Så jag fick bära på honom tills han somna. Va inte tungt alls! haha. Men det var det värt, så lilleman kunde somna. Gör allt för dig älskling! <3

Hoppas han mår bättre imorn. Förresten så skulle jag testa spagetti och köttfärssås ( på burk från 5 månader)
till Leon idag. Det var INTE populärt alls, så det var lite tråkigt. Dock vet jag inte om han gjorde grimaser för att han inte var hungrig och för att han inte mådde bra. Ska testa igen när han är på bra humör.

Nu ska jag försöka sova, man vet ju aldrig hur natten ser ut. Ska det bli den allra första sömnlösa natten sen Leon föddes? Det är sant! Han har sovit hela nätterna sen han föddes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0