mobilkamera

Lägger in lite bilder från mobilen.



Den här silverramen fick Leon av sin farmor och faster när han döptes.



Och den här tavlan med Lasse åberg fick han av sin mormor och morfar. De andra presenterna orkade jag inte ta kort på.

Presenter:
Mormor & Morfar & morbror = Vinteroverall, mössa, tavla, pengar.
Gammelmormor & gammelmorfar= Mitt första år bok.
Farmor & Faster m pojkvän = Silver fotoram, "höstdress", jättesöta strumpor.
Farbror & kusiner = Jättefina kläder, sagobok med cd.
Kom jag ihåg allt?

Han ska ju få en fin present av sin farfar också. Vi var bara 15 personer ( inkl barn) på dopet.
Ville inte ha fler. De närmsta i släkten räckte gott och väl :)


årt akvar

Såhär ser vårt akvarium ut nu. Sjukt dålig bild men men.
Allt är nytt! Sten aktig bakrund, växer, sand, fiskar, blåa lysrör ja ALLT!






SJUKT SVÅRT att ta kort med mobilen när alla fiskar simmar omkring hela tiden haha.
Men lite bilder fick jag iaf.
Akvariet i hallen ser ut som det här akvariet såg ut innan förändringen.

Nu ska jag duscha! Har tränat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0