My poor baby

Idag har Leon feber och han gör inte så mycket mer än att gnälla/gråta och skrika.
Nu sover han, får hoppas han är på lite bättre humör när han vaknar iaf.

Får i honom lite mat och vatten som tur är.
Så liten och hjälplös. Tur att han har en mamma och pappa som gör allt för honom.

Sitter vid datorn en stund, väntar på att tvätten ska bli klar, sen ska en maskin till in.
Funderar på om man ska köpa ett skal till mobilen, som på gamla goda tider haha. När man hade typ nokia 3310 ihaha. Gör ju mobilen lite roligare och så skyddar den ju mobilen lite också. Men får se, hittar inget jag vill ha.
Letar efter ett svart skal med typ kristaller på men de finns bara till iphone och jag har ju en xperia.



Haha, inte ens färgskärm. Jag hade dock inte en sånhär, jag hade en 3410 men 3310 känns det som om alla hade.
Vad hade du för 7-8 år sen?


Kommentarer
Postat av: Ema

lust att ses någon dag?

2010-09-21 @ 14:53:21
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: Tony

Jag hade iphone redan då, modern som man är!!

2010-09-22 @ 10:17:37
URL: http://thewallsarelistening.blogg.se/
Postat av: carro

3310 såklart;) haha

2010-09-22 @ 11:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0