Patetisk kille

Ja jag säger då det.
Jag var inne på sidan Gossips.se , en sida där det bara är en massa skvaller om storbloggare.
Där hitta jag ett inlägg som en storbloggare har skrivit, och den personen har skrivit om en kille ( som tydligen är kissies bror) och om hans åsikter om sex och hur tjejer ska se ut och vara i sängen.

Jag såg då en video med honom och hans åsikter.
Den ser ni här : Patetisk
Där är EN av hans videor. Och jag kan inte mer än säga stackars kille. 
Jag kolla på en annan video där han berättar om 2 tjejer han legat med, och jag kan inte annat än att tycka synd om tjejerna. De måste nu ha insett vilket misstag det var att vara med honom.

Haha, vet inte riktigt hur gammal denhär killen är men skulle tippa på typ 16-17 för att med tanke på hur han ser på saker och ting, han har ju verkligen inte en aning om nånting. Han har mycket att lära.
Undrar om han i framtiden kommer ångra hans videor han lagt upp? för tack vare dom videorna så kommer han inte få mycket tjejer ( vilket han också påstått att han får ) .

Lite kul är det ju att halka in på sånahär sidor, har man inget annat för sig så kan man underhålla sig med detta.
Hade!


Kommentarer
Postat av: Carro

han verkar ju seriöst helt dum i huvudet! Ja det är ju bra att han talar om på nätet vad han tycker så att tjejer får veta det innan. och som du sa, han kommer inte få några tjejer på läääänge..

2010-09-14 @ 16:30:10
URL: http://emmacarrro.blogspot.com
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf

what?, vilken bild :S

2010-09-14 @ 16:43:27
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0