pic

Oj va jag har gjort saker idag.
Från början :
Gick upp vid 8, gjorde frukost och iordning mig. Vid 9 åkte jag och Leon buss till öppna förskolan där vi träffa Ida och hennes barn.

Var på förskolan till 12 ungefär, sen gick jag till banken och öppna ett konto till Leon.
Sen gick jag och Ida på stan lite. Jag inhandla detta:


2 pyjamaser i st 74 på HM.



Vantar i st 74 på HM.





Och så "fake" uggs. Lika bra att passa på medans de finns. Gick in dem idag bara, ska inte använda dem förens i vinter såklart. Men de är ju så OTROLIGT SKÖNA!

Sen gick vi och tog en fika. Snacka och hade det gött!
Sen gick jag och lämna nyckeln till kyrkan. Åkte med Älskling hem när han sluta jobbet.
SÅ efter han kom hem så har vi ätit, varit och handlar och gungat med Leon för FÖRSTA gången!





Är han inte världens sötaste eller? :D SÅ jäkla söt du är min SON! <3
Han tyckte det var superroligt, vi gunga ju inte så mkt, bara lite lätt. Gör de nog imorn igen.
Gungan är ju bara ca 200 meter härifrån.

Nu sover han en stund, jag sitter och äter polly ( AJA BAJA). Sen Idol!
Fullspäckad dag, me like!


Kommentarer
Postat av: Ema

söt han är leon-buset! ^^ det finns sånna boots på H&M också, jag köpte mina där iaf. både i svart och beige, lite mörkare än dina dock :)

2010-09-29 @ 21:20:26
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0