radera


Nyss raderat ett helt inlägg jag skrev. Varför? Jo för när jag läste egenom allt så lät jag så tråkig och sur haha.
Och sånt vill man ju inte läsa.

Var på stan en kort sväng förut. Vi köpte malawifiskar, fiskfoder och filter till pumpen.
Inte billiga dedär fiskarna alltså. Men så fina är dem ju! Vi har ju längtat efter att ha såna fiskar.
Tyvärr så går de ju inte ihop med vanliga fiskar så dem har vi i det andra akvariet nu.

Ska försöka ta kort med mobilen sen eller nått och lägga upp.
Jonzi ligger och sover, han sov bara 3 timmar inatt stackaren.
Igår kolla vi på Eclipse och åt chips som sagt. Filmen var bra, men det hände inte så mycket.
Bara att vänta in nästa film då!



Tror den fjärde filmen ska heta Breaking Dawn eller nått. Både jag och Alexander har verkligen fastnat för dem filmerna.

Usch, jag mår lite illa nu. Åt för mycket mat tror jag.
Ska ju träna ikväll, maten måste hinna smältas först.

Ben och mage ska jag träna idag. Och imorn ska jag försöka få in armar biceps/triceps och axlar.
Så fram med hantlarna, vikterna och mattan. Har en pilatesboll som jag kanske borde blåsa upp också. Men den tar ju så upp så mycket plats! Man orkar ju inte blåsa upp den varje gång man ska använda den direkt.

Leon sover så NU How i met your mother!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0