Suger på rubriker

Åh va dålig jag är på rubriker!
Nu är jag mätt och belåten. Gjorde hemmagjord pizza ikväll.



På min pizza hade jag veg.färs, kantareller+champinjoner, sen ost och tomatsås då.
Jonzis kebab, skinka -ll-

Åt vid 8 och jag är fortfarande asmätt, 2 timmar senare.
Gott var det ju iaf. Kolla på Idol gjorde vi samtidigt också.

Leon sover, Jonzi försöker sova. Jobbat hela dagen och ska jobba hela helgen.
Så bäst att pöjken får sova. Dock så har han fastnat vid en film på tv.



Igår fick vi hem DJ HERO som vi beställt för ett tag sedan. Som sagt, Jonzi kunde inte hålla sig ifrån det.
Rätt roligt faktiskt, man kan ju koppla in guitar hero också.
Så det har vi sysselsatt oss med lite.

Idag har jag faktiskt kört en del ( bil alltså) Första gången helt själv, fast med Leon då.
Åkte ner på stan och tippa åt Willys ( jonzi) sen hämta jag Ema. Drog ner en sväng på stan, fika, snacka och kolla runt. Letar fortfarande efter kläder till dopet. Bara en vecka kvar nu.

Nu ska ja lägga mig i soffan och mysa vidare.
Ha en bra helg!


Kommentarer
Postat av: Alexander "Vanilla Gorilla" Malm

Säg till när jonzi låst upp Nosia - Groundhog! :D

2010-09-18 @ 00:06:59
URL: http://evilsource.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0