Tack gode gud

Gav precis Leon mat, idag blev det palsternacka och potatis. Usch vilken lukt den hade.
Den va väl sådär, han gapa och åt den, men han gilla den inte lika mkt som den andra maten.
Till efterätt fick han mango.


Ska försöka ge honom mat och gröt en gång om dagen, vill ju amma så länge jag kan.
Är ju hur bra som helst, man har maten med sig hela tiden haha.

Idag har jag inte gjort mer än att handla, städa ur lite ur förrådet och plockat hemma.
Thess var förbi och lämna en hel hög med barnmat. Tusen tack! Är ju inte gratis med mat.

Idag hade jag väldans tur också, men inget jag orkar gå in på nu. Hmm vad kan det vara? :D
Kanske berättar någon dag.

Ingen aptit idag, blä för mat! Vi ska ta oss en lång promenad sen. Ser jag fram emot.
Komma ut lite i friska luften.
Hade!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0