WÖÖÖW!

Äntligen var denna dag klar! Varit nervös hela jävla veckan.
Imorse gick jag upp tidigt för att bege mig bort och göra teoriprovet för körkortet...
Nervös som fan, men jag blev GODKÄND!

Sen åkte jag hem, invänta nästa prov. Vid 2 hade jag uppkörning och den blev jag också GODKÄND på!
Så jäkla gött! Underbart med ett körkort. Nu kan jag pusta ut och slänga böckerna åt H*lvete.



Får väl körkortet om ca 2 veckor, innan dess har jag bara " ett bevis" att köra på.
Går bra det med, iaf i 2 veckor.

Jag har faktiskt inte hunnit göra sådär jättemycket mer än så idag.
Gjorde smörgåstårta förut, så nu är jag SJUKT mätt.

Sen ska vi till Kvantum och köpa lite gott för att fira mitt körkort!
Vem kör? Jo jag!
hihi.


Kommentarer
Postat av: bella

GRATTIS, bra jobbat :)

2010-09-16 @ 20:01:20
URL: http://bella.nu
Postat av: Tony

Stort grattis Ellinor!! :D vet känslan ;D

2010-09-16 @ 23:26:44
URL: http://thewallsarelistening.blogg.se/
Postat av: Carro

Grattis! det är stort att ta körkort och kunna köra iväg utan någon annan bredvid, det minns man länge..

2010-09-17 @ 23:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0