Gud va tråkiga

Jag är på riktigt bra humör idag, trots skitvädret och att vi inte har ett dugg att göra hemma.
Ringde i min mobil förut och det var jobbet som ville att jag skulle jobba hela helgen, så självklart sa jag JA!
Sen ringde det i hemtelefonen och det var från dagiset. Leon kommer antagligen få en plats i maj! ;D

Så ja nu är jag glad, självklart kommer det kännas jättekonstigt att helt plötsligt lämna bort honom när jag har haft honom 24/7 i 1 helt år. Men det är bäst för alla, han får komma ut och leka mer och jag kan jobba mer.
Brabra!

Sitter och kollar runt lite bloggar, har slutat läsa säkert 5 stycken bara för att de är så jävla tråkiga.
Vissa bloggar blir man ju bara irriterad av att läsa så likabra att sluta. Right? Jag är en sån människa som verkligen hatar att läsa om folk som bara klagar och gnäller. Skriver skit och tycker synd om sig själva. NU inser jag verkligen vilken dubbelmoral vissa har, patetiskt.

Nejnej, nu ska vi inte vara på den sidan. Jag har knappt träffat Jonzi denhär veckan, han börja jobba kl 6 igårmorse, kom hem kl 00.00 inatt och då låg jag och sov. han har jobbat 3 kvällar i rad nu. Saknar honon så det gör ont, Leon saknar honom också. Tycker så synd om honom som måste jobba hela tiden. TÄnkte att nu har vi hela helgen tillsammans, men nu ska jag jobba haha. VI ska iaf ha trevligt ikväll <3



Bjussar på en skitgammal bild, där jag testar MENINGSLÖSA solbrillor haha. Jag saknar den tiden dock.
Hejpåer!


Kommentarer
Postat av: minna

ja, alla personal är inte ny men va några nya äckel, som va skitäckliga verkligen!

jaa fan de är kul o handla nya grejer :D även fast man inte har råd....haha

2011-04-01 @ 14:32:32
URL: http://minnakaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0