Icecream for breakfast

NI hörde rätt, isglass till frukost. Ätit en till frukost i 4 dagar nu, eftersom jag inte får i mig nått annat.
Därav en viktminskning på 4 kg på 5 dagar, dock INTE VÄRT DET. Då går jag hellre ner 4 kg på normalt sätt.





Leon måste ju också smaka såklart. Allt jag äter ska HAN ha haha. Inget får jag ha ifred, även om han fått hur mkt mat som helst precis innan.

Just nu håller jag på och skriva en inköpslista inför Leons födelsedag på fredag. Går nog till Willys sen och storhandlar lite. Ska bli SÅ kul på hans kalas.

Nä jag har faktiskt inget mer att skriva om just nu, det får bli ett inlägg senare.
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anna

Det var väl lördag vi skulle komma..?

2011-04-11 @ 17:06:39
URL: http://ludiicrous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0