Kärring-skolla

Varför denna kärring-skolla? Haft den i flera dagar nu. varmt hela tiden, måste sova med öppet fönster.
Usch vad jag hatar detta. Och det är inte normal värme, jag älskar sol och värme men värme som kommer inifrån kroppen får jag panik av.

Nu har jag faktiskt diskat, vikt tvätt, duschat, lekt med lillen inkl frukost och torkat rent.
Nu inväntas bara Ottilia som ska komma senare. Ska ta en promenad i det fina vårvädret, blir nog att stanna till lite i lekparken och gunga lite.

FÖRRESTEN! Leon går nästan hela tiden nu, så underbart! Han är så himla duktig.
Han kommer garanterat kunna gå helt innan dagis nu iaf. Min lillfis börjar bli stor nu, fick plocka bort mycket av hans kläder idag, 80-86. Så nu är det väl bara 92 som gäller, och vissa 86.





Min snuffs <3

Nu ska jag hinna måla naglarna och fixa iordning mig.


Kommentarer
Postat av: minna

haha jag har också kärring-skolla, haft i typ två år...jobbigt som fan ;D

2011-04-07 @ 11:24:41
URL: http://minnakaxelsson.blogg.se/
Postat av: Wictoria - Mamma till 3 underbara änglar.

oj jösses, redan storlek 92. :) lång kille!



Tack så mycket =)

kramis.

2011-04-08 @ 19:51:03
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0