låt tiden

gå lite snabbare... Jag har haft extremt tråkigt idag. Jag vill ut! Men det har varit världstråkigt väder idag plus att vi ska gå sen vid 3 till willys.



Leon har iaf haft ganska kul idag, han kan ju leka med allt. Önskar att jag också kunde vara så lättroad.
Nu sitter han själv i sitt rum och leker, därför jag passar på att blogga.



En säng full med underkläder... Jag passade på att rensa min underklädeslåda när jag hade så tråkigt förut.
Varför kommer det sig att det alltid är mer än man tror? Jag räkna tillomed alla mina troser haha, 50 st hade jag visst, fast jag kasta ett par stycken som jag aldrig använder och man kan ju inte spara på allt.

Aja, nu är det också gjort. Allt är gjort här hemma. Tillomed spisen är ren...
Bara att vänta en timma till sen går jag och Leon och handlar på pappas jobb.

vad gör ni när ni har SKITTRÅKIGT?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0