Leons födelsedag DEL 1

Jag har tagit en miljon bilder så jag delar upp allt i 2 delar.

Lördag: Började dagen med att fixa iordning med tårta och allt.





Resultatet!



Och ja jag var ganska lat och köpte tårtbotten ist för att göra egen. hade inte tid! :P



När gästerna kommit blev det presentöppning. Fler bilder kommer nog från Hannas kamera.



Tårta! Mumms. Han tyckte om det fast att bilden säger annat.



Hihi, pappa superglad för tårta!



Kepsen på plats haha. Äta tårta själv gick ju också bra.



Kusinerna. Emil och Nova.



Alla förflytta sig till Leons rum och lekte hihi...



Puh, blev en del bilder. de andra 75% orkar jag inte lägga upp ;)
När kalaset var slut åkte vi och grillade hos Anna och Jonas. Årets första grillning, det var mysigt.
Leon var i full gång även där, han somna snällt när vi kommit hem.

Så jag skriver om dagens kalas imorn. Blir lliiiite mkt annars.

Jag ska strax iväg för lite vardagslyx och fixa mina naglar. Visar reslutatet imorn!


Kommentarer
Postat av: TOVA

Åh man kan ju inte fatta hur stor han blivit ;) söta pojken! STORT grattis i efterskott!

2011-04-17 @ 19:12:09
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0