Nails <3

Har ju totalt glömt bort att lägga upp bilder på naglarna som min egna proffisionella nagelfrixare Ida gjort.





Snygga va? :D Sjukt nöjd, lite ovan bara men det blir lättare för varje dag hihi. Nästa gång blire det klassiska, fransk manikyr.

Jobbiga med allt var att mina naglar var lite speciella så limmet ville inte fastna... Men efter en massa gnöööl och wröööl så gick det till slut. Nu sitter de som berg hihi.

Så jag kan ju inte göra annat än att rekommendera att fixa naglarna hos Ida.

Förresten så har jag fått böckerna sålt nu också, så nu har jag faktiskt sålt lite småskit för 600 kr. Bra att rensa förrådet ibland hihi. Ska lägga ut mer i veckan. Varför låta saker ligga o ta plats när man kan sälja dem?


Kommentarer
Postat av: Jennie

Sv :D Tack så jätte jätte mycket Ellen :)

2011-04-19 @ 21:59:06
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0