nu då?

Svettig som få just nu, precis t agit en timmes powerwalk och Leon ligger fortfarande o sover i vagnen.
Bränner i ansiktet så jag hoppas jag fått lite färg också.

Så nu har jag både diskat, tvättat, gått och gjort lunch. Pannkakor blev det idag, Leon älskar ju att sitta o plocka o äta själv. Så även jag åt lunch idag, bra bra.
Och till middag ska vi ha potatismos med sprödbakad torsk.



På  tal om annat. Har verkligen Virus varit så liten? Helt sjukt. Där sitter "pappa" med flaska och "matar" Virus.
På skojj då förstås. Blir så sugen på en till, men blir inte en förens vi flyttat till ett hus. Skulle inte orka flytta nu känner jag. Men nästa år kanske.

Nu vakna prinsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0