Redo?

Leon sover fortfarande i vårt sovrum, vi har trivts så bra med det. Bara skjutit fram hela tiden att han ska flytta in till sitt rum, men nu tycker jag nog att det är dags.

Ju längre man väntar desto svårare blir det. Jag funderar på att Storstäda hans rum imorgon och flytta in hans säng.
Men det är ett så stort steg för oss. Men jag tror att både Leon och vi skulle sova bättre då.



Jättegammal bild, tagen innan Leon ens föddes.
Hoppas Leon är lika redo som jag.

När flytta ni in era små småttingar i sina rum?



Kommentarer
Postat av: Tova

Elliot sover fortfarande i vår säng, det känns perfekt och "naturligt" för oss :) är ju så himla individuellt det där. Visst kanske det blir svårare ju längre man väntar för vissa, men samtidgt hör jag många barn som inte sover själva förrän de är 4-5 typ och då vill de själva flytta ut :) så jag tror det löser sig ganska naturligt vilket som.

Men hoppas Leon trivs i egen säng och att ni båda får sova ut i fortsättningen :)

2011-04-21 @ 19:29:20
URL: http://trasslet.se
Postat av: Hannah

Elliot fick flytta in i eget rum när han var 3 månader. Vi märkte att han blev störd av oss så då blev det bättre med eget rum. Men då hade vi en babywatcher som vi haft hela tiden.



Men som ovan talare sa att det är ju så olika hur man gör.



Jag håller tummarna för att det ska gå bra och att ni alla får sova bättre :)

2011-04-22 @ 08:26:17
URL: http://ladyinblonde.blogspot.com
Postat av: Linda

Då vårat och Oliwers sovrum "sitter ihop"( har max 2m till Ollis säng.) Så flyttade vi in hans säng i sitt rum till det att olli var 3mån ungefär. Det fungerar bra än idag, 3mån efter :-) hoppas de går bra för er!! Och att nätterna går kanon! :-)

2011-04-29 @ 10:17:55
URL: http://lindaviberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0