sold!

Dagen började med träning på gymmet, var ju ett tag sen nu. Körde faktiskt på ganska "hårt", mör var jag i kroppen efteråt iaf.



Mitt nya proteinpulver som jag fick av min snälla bror. Testade efter träningen idag, lite kalorier är det i också, ännu bättre!



När jag kommit hem och duschat så drog vi oss ner på stan. Dags för att inviga solbrillorna för sommaren.
Brukar inte ha solglasögon annars, men orka inte sminka mig och då passar de ju perfekt.



Coolingen  måste ju också ha brillor.



Blev visst lunch på stan också hihi. En fräsh skaldjurs sallad. Leon var duktig att äta grönsaker också.



Fast bröd var ju godare. Min sötgris!



Jonzi försökte också va söt som Leon, men vi kan ju säga att han lyckades halvvägs?....
Den enda som fick med sig nått från stan var pappa som köpte sig lite fina saker för alla presentkort han fått.

Jag fick visst mitt löshår sålt idag också, några hundralappar till att lägga i spargrisen. Hoppas på att sälja böckerna idag/imorn också.

Nu ska jag faktiskt sitta ute i solen lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0