Ursäkta pausen...

Vilken j'vla vecka... (känsliga läsare varnas)

Torsdag förmiddag, jag har sjukt ont i magen. Eftermiddag alexander börjar må illa...
Ottilia som då var på besök åkte hem, 2 minuter senare ligger jag och Alexander och... Spyr.
Så höll det på tills vi gick och la oss. Fråga mig inte hur vi klarade att ta hand om Leon för det kommer jag knappt ihåg.

Det enda jag kommer ihåg är att han var ganska ledsen och förtvivlad. Det var den värsta dagen i hela mitt liv.
Jag vill ALDRIG mer ha maginfluensan... Trodde först vi fått salmonela eller nått men jag äter ju inte ens kött.
Vi har mått skit ända tills idag, Alexander är tillomed och jobbar fast han nästan behövde spy imorse igen.

Jag har storstädat ända sen imorse, nu börjar jag bli klar. Bara disk och lite tvätt kvar.
Jag ska försöka komma ut lite så Leon får leka lite. Han har ju haft världstråkigt dehär senaste dagarna.
Lägenheten lär ju vara nästan bakteriefri då jag tvättat ALLT som går att tvätta, spritat ner toaletten och sovrummet.

Veckan som kommer består av en massa kalas och fixande. Har en del som ska handlas in, ska även på tandläkar besök med Leon. Så var det visst några skor som skulle bli sålda imorn :D

Jaja, nu måste jag ta tag i det sista. Hoppas ni läsare slipper maginfluensan, den suger ju rent ut sagt.


Kommentarer
Postat av: Thea

Sjukt bra blogg!:)

2011-04-10 @ 20:18:11
URL: http://ttwetterstrand.devote.se/
Postat av: Jennie

Usc, Maginfluensa är verkligen det värsta! Fan va jobbigt att ni fick det, samtidigt också! Usch!

2011-04-12 @ 18:53:58
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0