WUNDERBAAR!

Mina ben är så trötta så trötta. Jag och Minna tog oss en jättelång promenad på gränsö idag.





HAHAH Minna skulle ta kort på lite får!



2 små lamm, så söta.



Och mitt lilla lamm <3

Efter långpromenaden åkte vi till Willys, handlade lite sen drog vi vidare hem till mig.
Snackade och bara mådde gött över det fina vädret. Panik fick vi för att vi satt inne när de var sol haha.

VI tog bilen till Willys där Minna sen gick hem och jag lämna bilen så Alexander kunde ta bilen hem, eller ja mest för att jag skulle få en extra promenad. Väl hemma var det dags för storstädning på toaletten.

Nu är den också DONE, jag är lite mör faktiskt. Nu har jag skalat potatis och förberett för middagen (köttbullar+gräddsås) .  "bara" läggning för Leon och middag för mig och min karl sen är dagen fulländad.

Vad har ni hittat på idag mina vänner?


Kommentarer
Postat av: minna

JA DE VA JU INGEN LIIITEN NÄSA jag fick på första bilden hahahaha

2011-04-14 @ 19:56:31
URL: http://minnakaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0