bilder jag glömt

Sista dagen innan Alexander går tillbaka till sitt jobb som han varit ledig ifrån i 8 veckor nu...
Åh det har varit en toppen sommar, jag vill fortsätta hade såhär. Jag jobbar och han är hemma haha.

Idag har vi iaf tagit en långpromenad+ en kort. Lagat pita, lekt med Leon osv.
Men över till annat här är bilder från i veckan.



Lek i stadsparken





Skitgott med vattenmelon ju!



Munnen full haha. Och hela linnet blött..



Far och son<3

Imorn ska även Leon tillbaka till sitt dagis. Undrar hur de kommer gå haha. Jag själv ska sitta hemma och vänta på att bli inringd för jobb, men ska också ta vara på tiden och träna nu när jag har chansen!

Planerat in lite saker för veckan, träffa Erika och Isa på onsdag och leka lite med barnen, i helgen ska vi på Hultsfreds marknaden! Ja sen en massa annat skojj innan hösten kommer på allvar!


Kommentarer
Postat av: Ema

sv: åh fan :) måste va nåt nytt va? vad kostade det att göra sånna med fransk? mina naglar går för fan alltid av så fort de börjar bli långa.

2011-08-21 @ 23:28:05
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0