Fest i Ankarsrum?

Jag gick upp skittidigt idag, även fast vi vaknade kl 3 inatt o var vaken ett bra tag. Men jag har varit pigg hela dagen, hoppas de fortsätter för ikv ska jag ju på fest.

Igår
var jag nere på stan (barnfri), skulle möta upp Hannah och Roxy. Jag hann köpa lite saker när jag var nere.





Bla demhär förvaringslådorna som jag så länge letat efter. Äntligen står dem snyggt i Leons rum.
Träffade även Carro vilket var år och dar sen, det var superkul o se henne.

Hannah , jag och Roxy satte oss nere på stan och snacka om allt och inget, trevligt trevligt. Lillfisen är ju bara 2 veckor nu och ja visst blir man sugen på en till när man ser hur söta dem är, men det blir inte en till förens Leon fyllt MINST 3 år. Jag fattar inte varför alla har så bråttom? :O Nä de har iaf inte jag.





Från ett ämne till ett annat, älskar min nya investering på parfym/smyckeshyllan. En porslincupcake där jag har alla mina ringar.



Ett nytt halsband hittade jag idag också på Åhléns. Dem var ju slut ett tag men nu har de fått in dem igen.
Passar super till min fina ugglering ( på bilden) Dagens outfit också. Ska ju iväg till ankarsrum ikväll till Ottilia som har födelsedagsfest. Ska bli skitkul o få se henne o nya huset som hon köpt. Kommer bli en bra kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0