Härlig dag hitills.

Blev visst en fika med Frida idag. Vi gick till kvantum och käka lite baguett och en kaka.
Det var mycket trevligt, Leon tyckte ju myyycket om henne. Flirtade som vanligt :D

Efter fikan så gick vi och kollade lite i affärerna där uppe, dvs rusta, karlssons osv.
Jag hittade faktiskt en ny liten stjärna till hallen.



Text HOME med ett foto av Leon i, fin va? Mycket nöjd faktiskt.
När vi gick in på karlssons var det strålande väder och 10 minuter senare när vi gick ut SPÖREGNADE det. SÅ ja ni kan ju gissa hur torra vi var när vi kom hem? Haha Frida fick låna en tisha och jag fick byta kläder, Leon klara sig bra undan regnet.



Kvällens outift får jag väl säga då. Helt vanligt vitt linne från HM, ugglan från Åhléns och en scarf från Ullared.
Enkelt men fint...

Nu inväntar jag Idaho, senast 6 sa hon. Om hon kommer 1 minut senare så ska hon få spö!
Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0