Helt slut

Idag är jag helt slut...

Lördag jag och Leon åkte hem till mina föräldrar, och de skjutsade mig vidare till a-rum för där blev det fest.
Födelsedagsfest hos Ottilia, mycket folk jag inte kände men fanns även bekanta ansikten.
Där bjöds det först på smörgåstårta, skitgod! Och så till efterrätt blev det cheesecake, mums!

Tyvärr så blev jag sjukt hes på kvällen så jag inte ens kunde prata så jag åkte faktiskt hem ( till skogen)
la mig i sängen och bara mös. Gud så skönt det var.
Idag har jag inte gjort ett piss...

Tog oss en promenad imorse, sen åkte vi vidare till (min) Mormor o morfar så Leon fick hälsa på dem också. Mormor och Leon lekte som tokar, jätteskojj tyckte Leon. Där bjöds det på våfflor, ja mycket flott i helgen blev det.
Sen vidare hem till stan, jag somnade ganska så snabbt i soffan likaså gjorde Leon.
Jag kan fortfarande inte prata, så jag undrar hur det ska gå på jobbet imorn... Får ta med mig penna o papper o skriva ist för o prata.

Jag har sån ångest nu, det är sista veckan på jobbet... Som tur är så har jag sökt en del jobb så får hoppas att någon nappar. TIllbaka till af om ca 1 vecka då... yey... Jaja. Nått hittar jag nog.
NU ska jag ta mig en dusch, en ansiktsmask och hårinpackning....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0