Leonsjuk

Idag ville jag inte lämna Leon på dagis. Vi sov till 8, åt frukost och satte oss i soffan framför barnprogrammen och bara mös. Leon kurrade ihop sig i mitt knä, då ville jag bara ha honom hemma hela dagen...
Men iväg kom vi iaf, lika bra ju. Leon älskar ju dagis.



Leon 3 dagar gammal



2 månader



3 månader



6 månader



9 månader



1 år



16 månader

Ser ni vad snabbt det gått? Helt otroligt. Snart är han 1.5 år, sen 2 osv. Min lilla fis är inte så liten längre :(
Du är mitt allt Leon! <3


Kommentarer
Postat av: Michaela

Vilket charmtroll på nästsista bilden! :D Men det är galet hur fort han växer, eller ja hur fort tiden går!

2011-08-23 @ 23:19:50
URL: http://colourslide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0