Lite annorlunda

Det är inte ofta jag bloggar 2 gånger på en dag, men idag ska jag göra det. Vi har haft en riktig tjockardag.
Var och handlade lite förut, och köpte pizza på hemvägen. Mumms.

Leon är på uteplatsen och leker med pappa och jag latar mig här men jag ska också gå ut sen.
Tänkte bara visa hur stor Leon har blivit denhär veckan.



Sidan är borttagen och det har gått jättebra. Han har inte gått ut ur sängen en enda gång själv. Konstigt nog?
Men när han vaknar på morgonen sitter han bara där och "ropar" tills jag kommer hihi.
Sängen brukar va full med gosedjur men dem ligger utspritt på golvet.



Skötbordet är nu en bokhylla. Äntligen är det borta, men nej han är inte blöjfri. Men jag ska börja potträna honom nu snart. Pottan måste ju komma till användning.



Min favvo"hörna". Vissa saker som fattas men det kommer. Jag har rensat bort massor med leksaker nu i veckan också.



Han har gosedjur ÖVERALLT! Men det är mysigt för de är nu som först som han uppskattar dem haha.
Nu ska jag ut o lekaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0